Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zacznie działać w poniedziałek 2 stycznia, w budynku OSP Bzianka 20b (ul. Św. Jakuba 1) i będzie czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 10.00-18.00.
W punkcie będzie prowadzona obsługa spraw z zakresu:
- wymiany dowodu osobistego (do 30 dni)
- wymiany prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego (do 30 dni)
- informacji i deklaracji podatkowych (podatek rolny: termin do 16 stycznia, nieruchomości: 31 stycznia, środków transportu: 15 lutego)
- deklaracji o wysokości opłaty za wywóz śmieci (termin do 16 stycznia)
- umów z MPWiK
Wykaz dokumentów niezbędnych do załatwienia poszczególnych spraw:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?