Słowackie filmy w przemyskim muzeum
Od 24 października spot będzie można także zobaczyć w wersji analogowej w blokach reklamowych stacji: TVN24, TV Biznes, Polsat News, TVP Info. Spot kosztował 63 tys. zł. Większość pochodzi z funduszy europejskich (53,5 tys. zł), z budżetu państwa prawie 5 tys. Resztę wyłożyło województwo.
- Odganialiśmy jelenie od kamery, na skrzydle lecącego szybowca umieściliśmy cały sprzęt filmowy i zawiesiliśmy człowieka na linie na kilka długich godzin - tak o kulisach realizacji pierwszego w Polsce spotu promującego województwo podkarpackie w technologii 3D i Moving Time Lapse, mówi jeden z jego twórców, Grzegorz Bogaczewicz.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?