W związku z pojawieniem się oficjalnej strony miasta Rzeszowa na portalu społecznościowym Facebook, miasto postanowiło zaskoczyć innowacyjną kampanią.
QR Code (QR jest skrótem od ang. Quick Response) to alfanumeryczny, dwuwymiarowy, kwadratowy kod kreskowy. Użytkownicy posiadający telefon komórkowy z zainstalowanym odpowiednim programem mogą w łatwy i szybki sposób uzyskać dostęp do dodatkowych treści poprzez zeskanowanie takiego kodu.
W Rzeszowie zebrano 24 tony warzyw i zbóż dla potrzebujących
- Postanowiliśmy użyć coraz bardziej popularnego QR kodu, jako elementu promującego Rzeszów - stolicę innowacji - mówi Marzena Furtak.
Ponad 150 tys. osób zjawiło się na otwarciu Millenium Hall w Rzeszowie
- Żebracka, dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa. - Po zeskanowaniu kodu, użytkownik zostaje przekierowany prosto na nasze konto na portalu Facebook, a tam już czeka na niego garść najświeższych informacji z miasta - dodaje Żebracka.
Rzeszów: 9. Objazdowy Festiwal Filmowy Watch Docs
Promocja miasta za pomocą QR kodu będzie miała miejsce w Internecie, w ogólnopolskiej prasie, a także na nośnikach outdoorowych.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?