Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywraca od poniedziałku 18 maja bezpośrednią obsługę klientów - we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności. Oczywiście z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.
- W dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna - mówi Małgorzata Waksmundzka-Szarek, rzecznik wojewody. Klientów prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.
Urząd Wojewódzki w Rzeszowie "wraca", ale...
- trzeba umówić się telefonicznie lub mailowo
- trzeba przyjść 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty i czekać przed wejściem do budynku (wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich)
- niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
- bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15.
- obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
- na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
Klienci w trakcie wizyty są zobowiązani do:
- zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku, w którym dostępny jest dozownik z płynem,
- zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku.
Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad (budynek PUW w Rzeszowie):
- Klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
- Klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
- Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego)
- W Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu
Urząd Wojewódzki w Rzeszowie. Jak wysłać list?
Dostarczanie korespondencji może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych w budynku - Rzeszów ul. Grunwaldzka 15, w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich.
ZOBACZ TEŻ: Poszerzenie Rzeszowa? Tak, ale... Wojewoda uzasadnia swoją decyzję
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?