Urząd Wojewódzki w Rzeszowie znowu otwarty, ale klientów obowiązują nowe zasady

Katarzyna Mularz
Katarzyna Mularz
K.Łokaj
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie poinformował, że wznawia bezpośrednią obsługę klientów. Wizyta w urzędzie wiązała się jednak będzie z koniecznością spełnienia szeregu warunków.

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie przywraca od poniedziałku 18 maja bezpośrednią obsługę klientów - we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności. Oczywiście z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych.

- W dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, email, ePUAP, poczta tradycyjna - mówi Małgorzata Waksmundzka-Szarek, rzecznik wojewody. Klientów prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.

Czytaj także

Urząd Wojewódzki w Rzeszowie "wraca", ale...

  • trzeba umówić się telefonicznie lub mailowo
  • trzeba przyjść 10 minut przed wyznaczoną godziną wizyty i czekać przed wejściem do budynku (wejście główne do budynku od strony ogrodów bernardyńskich)
  • niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
  • bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie we wtorki w godz. od 8:15 do 15:45, natomiast w pozostałe dni tygodnia od 7:45 do 15:15.
  • obsługa klientów w oddziałach paszportów w Rzeszowie, Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu we wtorki od 10:15 do 17:45.
  • na stanowisku możliwa jest obsługa jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.

Klienci w trakcie wizyty są zobowiązani do:

  • zakrywania ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego oraz odsłonięcia twarzy w celu identyfikacji na wniosek pracownika,
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku, w którym dostępny jest dozownik z płynem,
  • zachowania dystansu 2 metrów od innych osób przed i w budynku.

Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać na parterach budynków, wg poniższych zasad (budynek PUW w Rzeszowie):

  • Klienci Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, będą obsługiwani w pomieszczeniach na parterze budynku: skrzydło A – odbiór paszportów i sprawy cudzoziemców, skrzydło C – składanie wniosków paszportowych,
  • Klienci Wydziału Polityki Społecznej będą obsługiwani na dotychczasowych stanowiskach w holu głównym budynku,
  • Biuro Obsługi Klienta będzie prowadzić obsługę klientów w pomieszczeniu dotychczasowej informacji paszportowej (1 stanowisko obsługowe, w tym potwierdzanie profilu zaufanego)
  • W Sali Kolumnowej zorganizowane zostaną stanowiska do bezpośredniej obsługi klientów dla pozostałych komórek Urzędu

Urząd Wojewódzki w Rzeszowie. Jak wysłać list?

Dostarczanie korespondencji może odbywać się również przy wykorzystaniu pojemników ustawionych w budynku - Rzeszów ul. Grunwaldzka 15, w przeszklonym wiatrołapie od strony ogrodów bernardyńskich.


ZOBACZ TEŻ: Poszerzenie Rzeszowa? Tak, ale... Wojewoda uzasadnia swoją decyzję

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie