Wnioski z tych badań są jednoznaczne: - urzędnicy rzeszowskiego Urzędu Miasta to osoby:
- uprzejme - tak twierdzi 94,7 proc. ankietowanych,
- kompetentne – tak twierdzi 86,7 proc. ankietowanych,
- udzielające wyczerpujących i pełnych informacji – tak twierdzi 79,9 proc. ankietowanych,
- terminowo załatwiające sprawy – tak twierdzi 75,7 proc. ankietowanych.
Ankieterzy pytali również o ocenę jakości obsługi klienta w urzędzie w skali od 1 do 5. Na „piątkę” i „czwórkę” oceniło urzędników 84 procent mieszkańców miasta. Okazało się też, że zdecydowana większość ankietowanych (67,6 proc.) czerpie informacje dotyczące Urzędu Miasta ze strony internetowej. W dalszej kolejności znalazły się tablice informacyjne (46,8 proc.), oraz punkty informacyjne urzędu (34 proc.).
Źródło: UM Rzeszów
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?