Uroczystość dla wielu fanów rzeszowskiej drużyny była pierwszą okazją do zobaczenia na żywo nowych zawodników Resovii, m. in.: Georga Grozera i Mateja Černiča. Do galerii nie przybył tylko Ryan Millar.
- W ubiegłym roku mocniej zaczęliśmy się zajmować kontaktem z kibicami. Współpracowaliśmy z firmą Kolpolter. Teraz odpowiadamy na apel miłośników, którzy uważali, że powinniśmy takie miejsce mieć własne. Dzięki uprzejmości Nowego Świata udało nam się ten pomysł wdrożyć - mówi Bartosz Górski, wiceprezes Asseco Resovii.
Jaka będzie oferta Wyspy? Władze klubu mają nadzieje, że coraz szersza.
- To będzie miejsce, w którym będziemy spotykać się z sympatykami naszej drużyny. Chcemy poznać ich opinie, dowiedzieć się czego potrzebują i takie rzeczy produkować - mówi Górski. - Na razie sprzedajemy przede wszystkim bilety i te upominki, które są najbardziej chodliwe, czyli repliki koszulek meczowych, koszulki polo, popularne "pasiaki" i typowe atrybuty kibica tj. szaliki, czapeczki i smycze - dodaje.
Nowy wymiar zyskają też spotkania kibiców z zawodnikami.
- Cafe Sety (audycja Radia Rzeszów realizowana z siatkarzami i kibicami - przyp. red.) najprawdopodobniej zostaną w restauracji Galicja, natomiast w Wyspie stawiamy na większą interaktywność. Odbywać się tu będą m. in. spotkania poprzez wideoczaty.
Jest Wyspa, Resovia Land, będzie Karta Kibica. Jakie nowości czekają jeszcze na kibiców w tym sezonie?
- Chciałbym, żeby przede wszystkim siatkarskie emocje i zwycięstwa naszej drużyny. To jest meritum sprawy. My tylko staramy się pomagać, a wiele pomysłów wychodzi od kibiców. Co do działań marketingowych, myślę, że jeszcze zaskoczymy w tym sezonie - kończy Bartosz Górski.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?