- Naszym głównym celem i misją jest to, aby jak najwięcej osób zarazić chęcią pomocy drugiemu człowiekowi - mówi nam Tomek Micek z firmy Passio.
Wszystko zaczęło się tego, że w zespole Passio, nucono między sobą piosenkę Lusia Fonsi - "Despasito". Z czasem Passio chciało mieć swoją własną wersję piosenki. Tekst napisał Krzysztof Socha. Piosenkę wykonują Tomasz Micek i Piotr Kuźniar.
W serwisie YouTube klip ma już 29 tys, wyświetleń. Czy taka forma promowania ratownictwa zadziała?
Zobaczcie teledysk do utworu "Serce piko".
WIDEO: Szykują się do zmiany w ratownictwie medycznym
Źródło: NTL Radomsko Sp. z o.o.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?