Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Praca w urzędach w Rzeszowie. Oferty z Urzędu Miasta, Urzędu Marszałkowskiego i Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego

Agnieszka
123rf
Jest praca w urzędach w Rzeszowie. Przygotowaliśmy dla Was świeżą listę ofert pracy z Urzędu Miasta, Urzędu Marszałkowskiego i Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego.

STANOWISKO: starszy specjalista do spraw: gospodarki wodnej w Wydziale Środowiska i Rolnictwa (ŚR/III/2)

GDZIE: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

NIEKTÓRE WARUNKI PRACY:
- praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
- kontakt z klientem zewnętrznym.

ZAKRES ZADAŃ:
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem aktów prawa miejscowego celem ustanowienia stref ochronnych ujęć wód podziemnych i powierzchniowych oraz obszarów ochronnych zbiorników wód śródlądowych,
- prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem i opiniowaniem projektów wstępnej oceny ryzyka powodziowego, projektów map zagrożenia oraz ryzyka powodziowego, projektów planów zarządzania ryzykiem powodziowym, projektów planów gospodarowania wodami oraz przeciwdziałania skutkom suszy, w celu umożliwienia przyjęcia i wdrożenia dokumentów strategicznych z zakresu gospodarki wodnej,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji zatwierdzających statuty rejonowych związków spółek wodnych, sprawdzaniem i zatwierdzaniem uchwał organów rejonowych związków spółek wodnych, rozpatrywaniem skarg i wniosków związanych z funkcjonowaniem rejonowych związków spółek wodnych oraz przeprowadzanie kontroli w rejonowych związkach spółek wodnych, celem zapewnienia właściwego nadzoru nad działalnością wspomnianych wyżej podmiotów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: wyższe na kierunku geologia, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej - powyżej 0,5 roku,
- znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych, a także Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (MS Word, MS Excel).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 500 zł.

TERMIN:
Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2018

Więcej informacji o naborze


STANOWISKO:
inspektor nadzoru w Wydziale Dróg i Sieci Drogowej w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie

GDZIE: ODDZIAŁ GDDKIA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

ZAKRES ZADAŃ:
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa budowlanego dla zadań związanych z remontami dróg i obiektów inżynierskich,
- Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie: ustalania zakresu badań, ekspertyz i technologii planowanych remontów dróg, obiektów inżynierskich; opiniowania dokumentacji technicznych i przetargowych dla przyszłych zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg, obiektów inżynierskich; przygotowywania wymaganych wniosków o uruchomienie środków finansowych na realizacje poszczególnych zadań inwestycyjnych; dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych; prowadzenia kontroli i niezbędnych czynności w okresach gwarancyjnych; zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas prowadzonych zadań; badań i nadzorów archeologicznych oraz monitorowania realizacji postanowień decyzji środowiskowych podczas realizacji zadań,
- Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie bieżących danych o rzeczowej i finansowej realizacji zadań,
- Monitorowanie, analizowanie i opiniowanie roszczeń i zagrożeń występujących na kontraktach dotyczących zadania remontowego,
- Konsultowanie, opiniowanie i zatwierdzanie proponowanych zmian technologicznych na etapie wykonawstwa robót,
- Sporządzanie rozliczenia zadania w celu właściwej pod względem terminowości i finansowej realizacji zadania,
- Przekazywanie kompletów dokumentacji powykonawczej i operatów kolaudacyjnych do Archiwum Zakładowego, do Rejonów komplet dokumentacji powykonawczej, a ponadto do Wydziału Mostów raport z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w obszarze realizacji zadań związanych z budową, przebudową lub remontami dróg i obiektów inżynierskich.
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów
- prawo jazdy kat.B,
- znajomość prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych oraz prawa zamówień publicznych, znajomość KPA,
- znajomość obsługi komputera- pakiet MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: dokumenty należy złożyć do: 27.03.2018

Szczegóły naboru

STANOWISKO: starszy specjalista w Wydziale Kadr, Organizacji i Nadzoru

GDZIE: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
• praca administracyjno biurowa w systemie codziennym; 40-godzinny tydzień pracy w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
• umiejętności współdziałania w grupie,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi i komendami PSP.
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner,
• praca na 2 piętrze,
• praca w pomieszczeniach ogrzewanych i klimatyzowanych z dostępem do światła dziennego,
• brak wind i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ
- obsługa sekretariatu Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie w zakresie obiegu korespondencji,
- prowadzenie kalendarza spotkań, narad i wyjazdów służbowych Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz jego zastępców,
- informowanie o terminach załatwiania spraw w komendzie w celu wsparcia bieżącej pracy komendantów i pracowników oraz przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komendy,
- prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników (delegacji),
- prowadzenie rejestrów aktów prawnych dotyczących ochrony przeciwpożarowej i zbiorów aktów normatywnych,
- prowadzenie rejestrów wydanych upoważnień, pełnomocnictw, umów i porozumień.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego lub stażu w jednostkach administracji publicznej
- spełnianie wymagań zawartych w art. 4 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1889 z późn. zm.),
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej,
- umiejętność technicznej obsługi komputera,
- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2018

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: specjalista do spraw: nadzorowania zadań inwestycyjnych

GDZIE: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
ODDZIAŁ W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
- praca biurowa, praca w terenie, wyjazdy służbowe,
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, użytkowanie samochodu służbowego,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

ZAKRES ZADAŃ:
- Prowadzenie spraw w zakresie nadzorowania zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową i remontem dróg, obiektów inżynierskich,
- Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie: przygotowania wymaganych wniosków o uruchomienie środków finansowych na realizację poszczególnych zadań inwestycyjnych, dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych
- Wykonywanie praw i obowiązków Zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów oraz egzekwowanie od -
- Wykonawców robót zobowiązań wynikających z zawartych umów,
- Sporządzanie rozliczeń zadań zgodnie z przepisami w celu właściwej realizacji inwestycji i należytego zabezpieczania interesów Skarbu Państwa,
- Weryfikowanie i opiniowanie dokumentów kontraktowych, mających wpływ na termin i wartość realizowanych zadań,
- Prowadzenie monitoringu realizowanych zadań i archiwizacji dokumentów kontraktowych,
- Monitorowanie wykonywania zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych oraz Centrali, prowadzenie archiwizacji dokumentów związanych z kontrolami przeprowadzonymi w zakresie realizowanych zadań w celu wyeliminowania lub uniknięcia w przyszłości błędów i nieprawidłowości w realizowanych zadaniach inwestycyjnych,
- Monitorowanie i analiza roszczeń i zagrożeń występujących na kontraktach,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

- Wykształcenie: wyższe inżynierskie drogowe lub mostowe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze realizacji zadań związanych z budową, przebudową lub remontami dróg i obiektów inżynierskich
- wiedza z zakresu przepisów ustawy – Prawo Zamówień publicznych, prawo budowlane,
- umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office
- prawo jazdy kat. B,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2018

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: inspektor farmaceutyczny do spraw: nadzoru nad aptekami ogólnodostępnymi

GDZIE: w Inspektoracie w Rzeszowie

WARUNKI PRACY:

- Praca w siedzibie Inspektoratu.
- Praca w terenie, udział w kontrolach.
- Kontakt z klientem zewnętrznym urzędu.
- Konieczność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
- Praca administracyjno-biurowa, przy komputerze.
- Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
- Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, winda.
- Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe.

ZAKRES ZADAŃ:
- Nadzór i kontrola aptek i innych placówek prowadzacych obrót detaliczny produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi.
- Kontrolowanie obrotu środkami odurzajacymi, substancjami psychotropowymi.
- Nadzór nad jakością produktów leczniczych będących przedmiotem obrotu.
- Prowadzenie dokumentacji nadzorowanych jednostek.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe farmaceutyczne, magister farmacji
- staż pracy: 5 lat w obszarze związanym z zawodem farmaceuty
- Znajomość przepisów Prawa farmaceutycznego.
- Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
- Znajomość ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Obsługa komputera MS Office: Word, Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN:
Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2018

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: starszy inspektor w Wydziale Logistyki

GDZIE: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
• praca administracyjno biurowa w systemie codziennym; 40-godzinny tydzień pracy w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe i szkolenia,
• umiejętności współdziałania w grupie,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi i komendami PSP,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner, mierniki oraz urządzenia elektryczne,
• praca na 4 piętrze,
• praca w pomieszczeniach ogrzewanych i klimatyzowanych z dostępem do światła dziennego,
• brak wind i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ:
- prowadzenie obsługi w zakresie gospodarki mundurowej, odzieży ochronnej i roboczej oraz środków medyczno- sanitarnych i higieny; sporządzanie dokumentacji w zakresie równoważników mundurowych dla strażaków Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie,
- rozliczanie inwentaryzacji składników majątku i ustalanie różnic inwentaryzacyjnych,
- prowadzenie wyceny oraz naliczanie umorzenia środków trwałych, wartości niematerialnych, prawnych otrzymywanych i przekazywanych jednostkom PSP i OSP oraz środków trwałych własnych i otrzymywanych w KW PSP w Rzeszowie,
- prowadzenie dodatkowych ksiąg inwentarzowych dla środków trwałych będących w użytkowaniu KW PSP w Rzeszowie,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie ryczałtu za pranie odzieży roboczej dla pracowników cywilnych KW PSP w Rzeszowie,
- zapewnienie funkcjonowania sprzętu, urządzeń, instalacji wewnętrznych w budynku komendy (w tym -
- wykonywanie drobnych napraw i wymiana osprzętu instalacji elektrycznej).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach ds. logistyki;
spełnianie wymagań zawartych w art. 4 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej (t. j. Dz. U. 2017, poz. 1889 z późn. zm.),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29.09.2017 r. o rachunkowości,
- znajomość przepisów Rozporządzenia RM z dnia 3.10.2016 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych,
- znajomość przepisów Rozporządzenia MSWiA z dnia 30.11.2005 r. w sprawie umundurowania strażaków PSP,
- znajomość przepisów Rozporządzenia MSWiA z dnia 19.12.2005 r. w sprawie wysokości i warunków -
- otrzymywania przez strażaków PSP równoważnika pieniężnego w zamian za umundurowanie,
- znajomość przepisów Kodeksu pracy,
- posiadanie aktualnych uprawnień energetycznych SEP do 1 kV,
- umiejętność technicznej obsługi komputera,
- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2018

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: Podinspektor w Wydziale Komunikacji UM Rzeszów (2 etaty)

ZAKRES ZADAŃ:
- rejestrowanie pojazdów w Punktach Obsługi Mieszkańców
- przyjmowanie wniosków o wymianę prawa jazdy oraz wydawanie praw jazdy


WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią

TERMIN: do 23.03.18

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: inspektor w Oddziale komunikacji wizualnej Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej

GDZIE: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

WARUNKI PRACY:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu oraz możliwe wyjazdy służbowe,
4) pakiet socjalny.

ZAKRES ZADAŃ:
1) tworzenie, pozyskiwanie i publikowanie treści promujących województwo i markę regionu,
2) redagowanie stron internetowych oraz profili i kanałów w mediach społecznościowych promujących województwo i markę regionu,
3) nawiązywanie i utrzymywanie relacji z redaktorami serwisów partnerskich,
4) opracowywanie prezentacji, infografik,
5) wsparcie organizacji oraz udział w wydarzeniach promujących region,
6) przygotowywanie umów niezbędnych do realizacji prowadzonych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku komunikacja społeczna, public relations, dziennikarstwo, marketing, turystyka albo zarządzanie,
2) co najmniej pięcioletni staż pracy,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

TERMIN: do dnia 3 kwietnia

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: inspektor w Oddziale łowiectwa i rybactwa Departamentu Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Mieniem

GDZIE: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

WARUNKI PRACY:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu - w siedzibie Urzędu oraz w terenie,
4) pakiet socjalny.

ZAKRES ZADAŃ:
1) prowadzenie spraw należących do kompetencji samorządu województwa wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym oraz rozporządzeń i przepisów związanych z ustawą,
2) prowadzenie spraw należących do kompetencji samorządu województwa wynikających z ustawy Prawo łowieckie oraz rozporządzeń i przepisów związanych z ustawą,
3) przygotowywanie projektów uchwał Sejmiku i Zarządu oraz zarządzeń i decyzji Marszałka Województwa z zakresu działania Oddziału oraz nadzór nad ich realizacją,
4) współpraca z Podkarpackim Urzędem Wojewódzkim, administracją samorządową oraz instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie gospodarki rybackiej, gospodarki łowieckiej i szacowania szkód,
5) przygotowywanie projektów umów i porozumień oraz nadzór nad nimi w zakresie działania Oddziału,
6) współpraca w zakresie przygotowywania właściwych merytorycznie programów opracowywanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1) wykształcenie wyższe rolnicze lub o kierunku ochrona środowiska ze specjalizacją rybactwo lub uzupełnione wykształceniem z zakresu rybactwa,
2) co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z problematyką rybactwa, szkód łowieckich lub rolniczą,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość przepisów ustawy Kodeks cywilny,
7) znajomość przepisów ustawy Prawo łowieckie,
8) znajomość przepisów ustawy o rybactwie śródlądowym,
9) znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie sposobu postępowania przy szacowaniu szkód łowieckich oraz wypłat odszkodowań za szkody w uprawach i płodach rolnych.

TERMIN: do 3 kwietnia

Więcej informacji o naborze

STANOWISKO: inspektor w Oddziale wyboru projektów w zakresie czystej energii Departamentu Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych Regionalnego Programu Operacyjnego

GDZIE: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

WARUNKI PRACY:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu - w siedzibie Urzędu,
4) pakiet socjalny.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub prawo,
2) co najmniej czteroletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku związanym z funduszami europejskimi,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość przepisów ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020,
7) znajomość przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006,
8) znajomość przepisów rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) NR 215/2014 z dnia 7 marca 2014 r. ustanawiającego zasady wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w zakresie metod wsparcia w odniesieniu do zmian klimatu, określania celów pośrednich i końcowych na potrzeby ram wykonania oraz klasyfikacji kategorii interwencji w odniesieniu do europejskich funduszy strukturalnych i inwestycyjnych,
9) znajomość Umowy partnerstwa w sprawie perspektywy finansowej 2014-2020 zatwierdzonej przez Komisję Europejską,
10) znajomość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
11) znajomość Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

ZAKRES ZADAŃ:1) dokonywanie ocen formalnych wniosków o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
2) wzywanie wnioskodawców do uzupełnień i poprawy złożonych wniosków,
3) organizowanie i obsługa prac komisji konkursowych oceniających wnioski pod względem merytoryczno-technicznym,
4) przygotowywanie projektów list rankingowych oraz uchwał Zarządu dotyczących wyboru wniosków do dofinansowania,
5) informowanie wnioskodawców o wynikach oceny formalnej, merytoryczno-technicznej oraz wyborze do dofinansowania,
6) wprowadzanie danych dotyczących wniosków do systemu informatycznego,
7) kompletownie dokumentów niezbędnych do podpisania umów.

TERMIN: do dnia 26 marca

Więcej informacji o naborze

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rzeszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto