Polecamy

9. Prowadzenie firmowego fan page’a © Unsplash.com
[3/14]

9. Prowadzenie firmowego fan page’a

Zarabianie w internecie cieszy się dużą popularnością wśród tzw. social ninja. Media społecznościowe nie mają przed nimi prawie żadnych tajemnic, za to socialowcy są świetnie zorientowani w wymaganiach Google czy Facebooka.

Liczne przedsiębiorstwa w dalszym ciągu zatrudniają specjalistów, którzy są odpowiedzialni za komunikację marki w social mediach. Idealny socialowiec musi znać na wylot popularne serwisy, czuć się jak ryba w wodzie w internecie oraz być mistrzem analizy danych i tworzenia raportów. O reszcie decyduje doświadczenie i portfolio.

Praca przez internet może stać się źródłem dodatkowego zarobku, ale również - wyzysku. Czy wiesz, co zrobić, aby zarabianie w internecie naprawdę przyniosło ci korzyść? Zobacz, jaką pracę online podjąć.

Najnowsze wiadomości

reklama