Kampania "O Rzesz Kulturka" właśnie wystartowała i jest efektem współpracy firmy Passio Poland i Niepublicznego Przedszkola Pinokio w Rzeszowie. Ma na celu szerzenie kultury w stolicy Podkarpacia. Chodzi przede wszystkim o szeroko pojęte "dobre wychowanie".
- Kultura osobista jest dla nas tak istotnym tematem, że wciąż dokładamy do projektu kolejne działania. Często tak bywa w naszych projektach. Spotyka się ze sobą gro kreatywnych głów, pomysły powstają jeden za drugim. Postanowiliśmy, że Kampania nie będzie miała ram końcowych, dopóki nie uznamy, że zrobiliśmy już wystarczająco w temacie dobrego wychowania
- powiedział Jakub Grabowski, koordynator Kampanii.
Dobre wychowanie po rzeszowsku
Pan Jakub jest również autorem tekstu do coveru piosenki "Drobnostka" z animacji "Vaiana. Skarb Oceanów". Ten również jest efektem współpracy Passio i podopiecznych przedszkola Pinokio. Na tym wspólne działanie miało się zakończyć, jednak narodziły się kolejne pomysły: sondy uliczne, słuchowisko radiowe i happeningi. Ważnym wydarzeniem dla kampanii ma być premiera piosenki "Kulturka", w którym zaśpiewa Maksymilian Stalec wraz z podopiecznymi przedszkola.
- Mam nadzieję, że dzięki kampanii przypomnimy co znaczy być kulturalnym człowiekiem. Dzieci w przedszkolu uczą się tego codzienne. Zasady zebrane w kodeksie przedszkolaka wdrażane i utrwalane są przy każdej okazji
- powiedziała Monika Szubertowicz, dyrektor Niepublicznych Przedszkoli i Żłobka PINOKIO.
Już teraz wystartowała audycja radiowa pt. "Bontonierka" (posłuchać można jej na antenie Radia Centrum), w planie są jeszcze sondy uliczne i różne wydarzenia.
Akcja cyberpolicji z Gdańska: podejrzani oszukali 300 osób
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?