- W prawie trzygodzinnym koncercie emitowanym w telewizyjnej Dwójce wzięło udział ponad 50 tys. osób
- poinformowała Agnieszka Siwak-Krzywonos z UM Rzeszów.
Miasto dofinansowało muzyczne wydarzenie kwotą 300 tys. zł. Była to okazja do promowania stolicy Podkarpacia w ogólnopolskiej telewizji. Jak wykorzystał tę możliwość Ratusz?
- Na tydzień przed koncertem w TVP 2 transmitowane były 20-sekundowe spoty, zwiastuny sponsorskie oraz ruchoma plansza z rzeszowskim Rynkiem zapowiadające wydarzenie - wylicza Siwak-Krzywonos.
Podczas samego koncertu prezentowane były ciekawostki na temat Rzeszowa. Nad widzami latał dron, dzięki któremu pokazano panoramę miasta. Wyemitowana została również minutowa miniaudycja, podczas której pokazywano Rzeszów. Co więcej, przy scenie zamontowany był wielki balon z logo stolicy innowacji.
ZOBACZ TEŻ: Michał Szpak na Festiwalu Carpathia w Rzeszowie
Niedziele handlowe mogą wrócić w 2024 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?