Jest praca w urzędach w Rzeszowie. Sprawdź aktualne oferty [7 XI 2018 r.]
STANOWISKO: starszy inspektor do spraw: obsługi kancelaryjnej i archiwum GDZIE: w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym, Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie WARUNKI PRACY Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, kontakt z klientem zewnętrznym Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie, wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym, na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia ZAKRES ZADAŃ - prowadzenie obsługi stron zgłaszających się do Regionalnej Dyrekcji, w tym: ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących, kierowanie obiegiem dokumentów i pism na potrzeby poszczególnych wydziałów, organizacja wysyłki korespondencji; - prowadzenie ewidencji delegacji służbowych, terminarza spotkań i narad oraz prowadzenie obsługi organizacyjnej spotkań, narad; - współudział w prowadzeniu spraw realizowanych przez archiwum zakładowe; - rozliczanie i kontrolowanie prawidłowości sporządzania kart drogowych dla samochodów będących na wyposażeniu Regionalnej Dyrekcji, prowadzenie terminarza używania samochodów służbowych; - prowadzenie ewidencji zużycia paliwa i sporządzanie informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz raportu do krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji, prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania odpadami w tym przygotowywanie sprawozdań do instytucji, prowadzenie kart ewidencji odpadów; - prowadzenie ewidencji delegacji służbowych, „Listy obecności pracowników”, „Książki wyjść w godzinach służbowych” i „Książki ewidencji nadgodzin” w Regionalnej Dyrekcji” WYMAGANIA NIEZBĘDNE - Wykształcenie: średnie - doświadczenie zawodowe : 6 miesięcy w obszarze związanym z obsługą kancelarii i/lub sekretariatu lub obsługą archiwum - znajomość ustaw: znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw; - umiejętność obsługi komputera; - bardzo dobra organizacja pracy własnej; - rzetelność i terminowość; - samodzielne doskonalenie zawodowe; - identyfikacja z misją urzędu - Posiadanie obywatelstwa polskiego - Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe TERMINY: do: 14.11.2018 Więcej informacji o naborze.