Czego dowiemy się na szkoleniu?
Będzie o tym jak robić dobry SMS marketing, jak przygotować skuteczną kampanię email, która zwiększy sprzedaż, a także jak robić kampanie na Facebooku oparte o pixela.
Dlaczego warto przyjść na szkolenie prowadzone przez Daniela Kędzierskiego?
- Atutem naszej konferencji szkoleniowej jest fakt, że prelegentami będą praktycy, a nie marketingowcy, których wiedza często sprowadza się do teorii. Tymczasem klienci oczekują konkretnych efektów działań marketingowych, zarobków. Uczestnikom wydarzenia pokażemy, jak wykorzystać największe medium społecznościowe, czyli Facebook, które jest silnym narzędziem do nawiązywania transakcji z klientami. Pokażemy różne techniki i możliwości, a uczestnicy będą mogli na miejscu wykonać konkretne działania na swoich smartfonach i laptopach - podkreśla Daniel Kędzierski, przedsiębiorca i współtwórca narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku.
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
W „Marketing Tour” mogą wziąć udział zarówno małe lokalne biznesy (np. fryzjer, mechanik, optyk itp.), osoby, które posiadają pewne doświadczenia w marketingu, a także duże firmy posiadające dużą bazę danych.
– Każdy znajdzie potrzebne mu informacje – dodaje Daniel Kędzierski. - Przed konferencją przeprowadzimy webinar, aby wszyscy byli przygotowani do szkolenia.
Aby wziąć udział w wydarzeniu trzeba się zarejestrować.
WIDEO: Dr Krzysztof Kaszuba pomysłodawca i współautor rankingów [ZŁOTA SETKA 2018]
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?