Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
STANOWISKO: starszy kontroler skarbowy
do spraw:...

Jest praca w urzędach w Rzeszowie. Przegląd najświeższych ofert

STANOWISKO: starszy kontroler skarbowy do spraw: wierzycielskich w zakresie orzecznictwa w Dziale Spraw Wierzycielskich GDZIE: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W RZESZOWIE WARUNKI PRACY: - Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z podatnikami. - Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 4 kondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na każdej kondygnacji znajdują się pomieszczenia sanitarne dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych. ZAKRES ZADAŃ - prowadzenie postępowań w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań i innych ulg przewidzianych przepisami prawa, - prowadzenie postępowań w zakresie orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych, w tym przygotowywanie decyzji o zabezpieczeniu, wydawanie zarządzeń zabezpieczenia oraz postanowień o przyjęciu zabezpieczenia, wnioskowanie o zmianę zakresu zabezpieczenia, - kierowanie wniosków o dokonanie zabezpieczenia, - prowadzenie postepowań w zakresie odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe, - nadawanie decyzjom nieostatecznym nakładającym na stronę obowiązek podlegający w trybie przepisów egzekucyjnych rygor natychmiastowej wymagalności, - wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis. WYMAGANIA NIEZBĘDNE - Wykształcenie: wyższe doświadczenie zawodowe : 1 rok w administracji podatkowej. - Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego oraz dziedzin pokrewnych, w tym przepis dotyczący pomocy publicznej. Umiejętność stosowania prawa w praktyce, Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych, - Wymagania umiejętności interpersonalne: grzeczność, uprzejmość, łatwość komunikacji: tj. umiejętności przekazywania informacji w sposób jasny precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole. - Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe TERMIN: 08.02.2019 WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.600 zł brutto. Więcej informacji o naborze

Zobacz również

Czynna napaść na policjanta, alarm całej jednostki

Czynna napaść na policjanta, alarm całej jednostki

Czarodzieje koszykówki dali efektowne show w Tauron Arenie. Zobaczcie zdjęcia

Czarodzieje koszykówki dali efektowne show w Tauron Arenie. Zobaczcie zdjęcia

Polecamy

Takiej tarty jeszcze nie znasz. Wiosenne warzywo pasuje do niej idealnie

Takiej tarty jeszcze nie znasz. Wiosenne warzywo pasuje do niej idealnie

Zmiany dla kierowców. Te przepisy mogą wejść w życie - będą nowe ograniczenia

Zmiany dla kierowców. Te przepisy mogą wejść w życie - będą nowe ograniczenia

Popularny lek przeciwbólowy wycofany ze sprzedaży. Jest niebezpieczny!

Popularny lek przeciwbólowy wycofany ze sprzedaży. Jest niebezpieczny!