Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jest praca w urzędach w Rzeszowie. Przegląd ofert, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski [OFERTY]

Agnieszka
123rf
Urzędy w Rzeszowie poszukują pracowników. Przygotowaliśmy dla Was świeżutki przegląd ofert.

STANOWISKO: starszy specjalista do spraw: rynku pracy w Oddziale Rynku Pracy w Wydziale Polityki Społecznej (S/V/75)
GDZIE: PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY
• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• częste wyjazdy w teren w celu przeprowadzania kontroli,
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na VI piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykonywania zadań wynikających z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i przepisów wykonawczych do ustawy,
- przeprowadzanie kontroli zakładów pracy chronionej, zakładów aktywności zawodowej, ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach uregulowanych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz w przepisach szczególnych,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach przyznania, zmiany lub utraty statusu zakładu pracy chronionej oraz statusu zakładu aktywności zawodowej wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- prowadzenie rejestrów ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, przygotowywanie zawiadomień o wpisie, zmianie wpisu i wykreśleniu z rejestrów na podstawie przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej i przepisów wykonawczych do tej ustawy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 1 roku,
- znajomość przepisów ustaw: o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi programów: MS Word, MS Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 300 zł.

TERMIN: do: 21.04.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor weterynaryjny do spraw: zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
GDZIE: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Rzeszowie

WARUNKI PRACY: -budynek dwupiętrowy - brak windy;
-praca przy komputerze;
-praca w terenie - dojazdy samochodem służbowym;

ZAKRES ZADAŃ:-wykonywanie czynności związanych z profilaktyką i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
-kontrolowanie nadzorowanych podmiotów
-przygotowywanie decyzji administracyjnych
-prowadzenie obowiązującej dokumentacji
-prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie: wyższe weterynaryjne (lekarz weterynarii) - lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej;
znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych;
umiejętność obsługi komputera;
-prawo jazdy kategorii B;
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Więcej informacji
TERMIN: do 27.04.2018

STANOWISKO: inspektor do spraw: biurowo- administracyjnych w Wydziale ds. Zwalczania Przestępczości Pseudokibiców
GDZIE: Komenda Miejska Policji w Rzeszowie

WARUNKI PRACY:
- Praca kancelaryjno – biurowa
- Ośmiogodzinnym system pracy
- Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów

ZAKRES ZADAŃ:

- Prowadzenie dzienników ewidencyjnych,
- Prowadzenie wykazów przesyłek nadanych i otrzymanych,
- Sporządzanie spisów archiwalnych, prowadzenie bieżącej archiwizacji dokumentacji
- Prowadzenie książki informacji koordynacyjnej, rejestru notatników służbowych oraz rozliczanie pracowników zwalnianych i przenoszonych,
- Prowadzenie rejestru postępowań przygotowawczych,
- Prowadzenie ewidencji i aktualizacja aktów prawnych,
- Prowadzenie rejestru teczek jawnych i dzienników,
- Obsługa elektronicznego systemu E-poczta,
- Obsługa urządzeń biurowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: do 21.04.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor do spraw: biurowo-administracyjnych w Wydziale Kryminalnym
GDZIE: Komenda Miejska Policji w Rzeszowie

WARUNKI PRACY
- Praca kancelaryjno – biurowa
- Ośmiogodzinnym system pracy
- Stałe stanowisko pracy usytuowane na trzecim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów

ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie dzienników ewidencyjnych,
- Prowadzenie wykazów przesyłek nadanych i otrzymanych,
- Sporządzanie spisów archiwalnych,
- Prowadzenie bieżącej archiwizacji dokumentacji,
- Prowadzenie ewidencji i aktualizacja aktów prawnych,
- Prowadzenie ewidencji pieczęci, książki informacji koordynacyjnej, rejestru notatników służbowych
- Rozliczanie pracowników zwalnianych i przenoszonych
- Obsługa urządzeń biurowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: na podobnym stanowisku w administracji publicznej
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość Instrukcji Kancelaryjnej,
- umiejętność obsługi sprzętu biurowego
- terminowość i dyscyplina pracy
- umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: do 21.04.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy referent do spraw: obsługi finansowo - księgowej w Wydziale Finansowo - Księgowym
GDZIE: UL. HANASIEWICZA 21

WARUNKI PRACY
- Zadania realizowane w siedzibie Inspektoratu, współpraca z jednostkami zewnętrznymi, praca umysłowa, pod presją czasu, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Praca administracyjno - biurowa przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek dwukondygnacyjny bez windy z podjazdami, pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób poruszających się na wózkach. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ-obsługa finansowo - księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych związanych z działalnością Inspektoratu,
-prowadzenie spraw związanych z rejestrowaniem, dekretowaniem i wprowadzaniem dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego,
-przygotowywanie danych do zbiorczych sprawozdań finansowych w okresach miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz w miarę potrzeb,
-prawidłowe i terminowe rozliczanie się z należności i zobowiązań pieniężnych,
-współdziałanie w prowadzeniu spraw związanych z windykacją dochodów budżetowych, między innymi w zakresie -prowadzenia dokumentacji i rozliczeń finansowych, wystawiania upomnień, wystawiania tytułów wykonawczych,współdziałanie z urzędami skarbowymi i innymi organami w zakresie postępowania egzekucyjnego,
rozliczanie inspektorów z pobieranych podczas kontroli drogowych kar pieniężnych i druków ścisłego zarachowania stanowiących dowód uiszczenia kary,
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją i dystrybucją druków ścisłego zarachowania, w tym spraw związanych z postępowaniem mandatowym (ewidencjonowaniem i rozliczaniem mandatów karnych),
-prowadzenie spraw związanych z procedurą przyznawania ulg w spłacie nałożonych kar pieniężnych, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
-wystawianie przelewów i rozliczeń z bankami,
-prowadzenie kasy Inspektoratu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania służby cywilnej i administracji publicznej
- Wiedza z zakresu księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- Umiejętność biegłej obsługi komputera
- Umiejętność poprawnego i logicznego formułowania pisemnych wypowiedzi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN:
do: 19.04.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: podinspektor w Oddziale gospodarki odpadami Departamentu Ochrony Środowiska
GDZIE: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

WARUNKI PRACY:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) częsta praca w terenie,
4) pakiet socjalny.

ZAKRES ZADAŃ:
1) prowadzenie spraw związanych z Wojewódzkim Systemem Odpadowym,
2) prowadzenie spraw związanych z Rejestrem podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami,
3) prowadzenie publicznie dostępnych wykazów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
4) udział w kontrolach związanych z gospodarką odpadami,
5) współdziałanie z Wojewodą Podkarpackim i innymi organami w przypadkach nadzwyczajnego stanu zagrożenia środowiska,
6) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej oraz instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie ochrony środowiska i edukacji ekologicznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, fizyka, chemia, ekonomia albo administracja,
2) co najmniej dwuletni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczeniem zawodowe w administracji w zakresie gospodarki odpadami,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość przepisów ustawy o odpadach,
7) znajomość przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
8) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.
TERMIN: do dnia 30 kwietnia 2018
Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor w Oddziale współpracy gospodarczej Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej
GDZIE: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

WARUNKI PRACY

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu oraz możliwe wyjazdy służbowe,
4) pakiet socjalny.

ZAKRES ZADAŃ:
1) organizacja misji gospodarczych, wizyt studyjnych, targów, konferencji i wszelkiego rodzaju imprez promocyjnych, wdrażanie kampanii promocyjnej,
2) współpraca z międzynarodowym środowiskiem (komunikacja w języku angielskim),
3) bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi, instytucjami otoczenia biznesu, przedstawicielami biznesu,
4) przygotowywanie i procedowanie umów z podmiotami zewnętrznymi,
5) wdrażanie projektów (merytoryka oraz finanse).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, stosunki międzynarodowe, public relations, filologia angielska albo lingwistyka stosowana,
2) co najmniej trzyletni staż pracy,
3) doświadczenie w pracy w języku obcym,
4) znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C2,
5) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
6) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
7) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

TERMIN: do dnia 27 kwietnia 2018 r
Więcej informacji

STANOWISKO: główny specjalista w Oddziale do spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej Biura Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnych
GDZIE: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

WARUNKI PRACY
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu oraz w terenie – kontrole w zakresie realizacji zadań obronnych, realizacja i udział w szkoleniach obronnych,
4) pakiet socjalny.

ZAKRES ZADAŃ:
realizacja zadań obronnych, zarządzania kryzysowego, w tym planowanie, organizowanie i realizacja procesów: planowania obronnego (w tym operacyjnego), szkolenia obronnego i zarządzania kryzysowego w oparciu
o przepisy ustaw i innych obowiązujących aktów prawnych, oraz zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie dla Biura Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) wykształcenie wyższe o kierunku wojskowym albo o kierunku obronność, bezpieczeństwo lub zarządzanie kryzysowe,
2) co najmniej dziesięcioletni okres pełnienia zawodowej służby wojskowej w siłach zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej albo pięcioletni staż pracy w administracji publicznej na stanowisku pracy związanym z obronnością, zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym i obroną cywilną,
3) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego co najmniej o klauzuli „poufne",
4) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
5) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
6) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
8) znajomość przepisów ustawy o stanie wyjątkowym,
9) znajomość przepisów ustawy o stanie wojennym oraz kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej,
10) znajomość przepisów ustawy o stanie klęski żywiołowej,
11) znajomość przepisów ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
12) znajomość przepisów ustawy o zasadach pobytu wojsk obcych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zasadach ich przemieszczania się przez terytorium,
13) znajomość przepisów ustawy o działaniach antyterrorystycznych,
14) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,
15) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2004 r. w sprawie warunków i trybu planowania i finansowania zadań wykonywanych w ramach przygotowań obronnych państwa przez organy administracji rządowej i organy samorządu terytorialnego,
16) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 października 2015 r. w sprawie szkolenia obronnego,
17) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2004 r. w sprawie ogólnych zasad wykonywania zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony,
18) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie warunków i sposobu przygotowania oraz wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa oraz właściwości organów w tych sprawach,
19) znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie gotowości obronnej państwa.
TERMIN: dnia 17 kwietnia 2018 r.
Więcej informacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rzeszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto