Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jest praca w urzędach w Rzeszowie. Aktualne oferty pracy Urząd Miasta, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski [25 VII 2018]

Agnieszka
123rf
W urzędach w Rzeszowie jest praca. Przedstawiamy aktualne oferty.

STANOWISKO: starszy referent do spraw: obsługi kadr w Trzecim Dziale Kadr i Szkoleń

GDZIE: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:

Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę.

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne
i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 16 – to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ:

prowadzenie całości spraw związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie w celu zapewnienia obsługi kadrowej w tym również z zakresu spraw szkoleniowych i socjalnych,
prowadzenie całości spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych oraz całość spraw związanych z organizowaniem staży i praktyk,
przygotowywanie informacji i sprawozdań z zakresu zadań komórki organizacyjnej oraz udzielanie informacji publicznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe : powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i ustawy o ubezpieczeniach społecznych oraz przepisów wykonawczych, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej,
Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych,
Wymagania interpersonalne: grzeczność i uprzejmość oraz łatwość komunikacji tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 02.08.2018

WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 3.016 zł brutto.
Więcej informacji o ofercie pracy

STANOWISKO: inspektor wojewódzki do spraw: administracji architektoniczno-budowlanej II instancji w Oddziale Orzecznictwa Administracji Architektoniczno-Budowlanej w Wydziale Infrastruktury

GDZIE: PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
wyjazdy w teren w celu przeprowadzania kontroli,
obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do II piętra. Windy nie posiadają sygnalizacji dźwiękowej informującej o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na parterze budynku, oraz na II piętrze. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

ZAKRES ZADAŃ:
rozpatrywanie odwołań i zażaleń wniesionych na wydane przez organy I instancji decyzje i postanowienia w sprawach pozwoleń na budowę, zezwoleń na realizację inwestycji drogowych, zgłoszeń, zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych i przygotowanie rozstrzygnięcia w tym zakresie,
rozpatrywanie wniosków i prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych,
rozpatrywanie skarg kierowanych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego - przygotowywanie propozycji odpowiedzi w celu przesłania dokumentów do Sądu, uczestniczenie w rozprawach sądowych,
rozpatrywanie skarg, wniosków i zapytań z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej,
uczestniczenie w czynnościach kontrolnych i inspekcyjnych w celu sprawdzenia przestrzegania i stosowania przepisów Prawa budowlanego oraz działania organów administracji architektoniczno-budowlanej I instancji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

Wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo lub prawo lub architektura lub inżynieria środowiska
doświadczenie zawodowe w obszarze architektoniczno-budowlanym lub w obsłudze prawnej - powyżej 0,5 roku,
znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o kontroli w administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 03.08.2018

WYNAGRODZENIE: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 700 zł.
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy inspektor do spraw: przygotowania projektu pzo w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

GDZIE: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ:
przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia procedur zamówień publicznych (opisów przedmiotów zamówienia) pod względem zakresu inwentaryzacji niezbędnych do przeprowadzenia w ramach opracowywanych planów zadań ochronnych
kontrola poprawności wykonania przez wykonawców zewnętrznych inwentaryzacji przyrodniczych i oceny stanu zachowania przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000
kontrola pod względem merytorycznym poprawności wykonania przez wykonawców zewnętrznych dokumentacji planów zadań ochronnych
przygotowanie projektów zarządzeń Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska
udział w spotkaniach Zespołów Lokalnej Współpracy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

Wykształcenie: średnie w zakresie: ochrony środowiska lub biologii lub leśnictwa lub pokrewne
doświadczenie zawodowe : 6 miesięcy w obszarze ochrony przyrody
znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, znajomość ustawy o ochronie przyrody, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej
znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw w tym w szczególności Rozporządzenia Ministra Środowiska dnia 17 lutego 2010 r. w sprawie sporządzania projektu planu zadań ochronnych dla obszaru natura 2000
wiedza z zakresu fitosocjologii i botaniki
wiedza z zakresu metodyki monitoringu gatunków i siedlisk przyrodniczych prowadzonego w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska
bardzo dobra organizacja pracy własnej
rzetelność i terminowość
samodzielne doskonalenie zawodowe
identyfikacja z misją urzędu
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: starszy inspektor do spraw: ds. przygotowania projektu pzo w Wydziale Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

GDZIE: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
praca administracyjno - biurowa,
wyjazdy w teren,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
winda, brak oznaczeń, specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia

ZAKRES ZADAŃ:
realizacja zadań związanych z przygotowaniem danych, w tym określanie wymagań na potrzeby procedur zamówień publicznych w zakresie standardu danych GIS
weryfikacja poprawności przekazanych przez wykonawcę zewnętrznego danych GIS, pod kątem zgodności ze strukturą bazy danych wskazanych w umowie
weryfikacja poprawności przygotowania przekazanych przez wykonawcę zewnętrznego załączników mapowych, punków załamania granic obszarów Natura 2000 oraz projektu zmiany granicy obszarów Natura 2000
przygotowywanie projektów zarządzeń Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska do podpisu elektronicznego i publikacji
udział w spotkaniach dyskusyjnych Zespołów Lokalnej Współpracy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe : 6 miesięcy w obszarach powiązanych z systemami informacji geograficznej (GIS) oraz analizą danych przestrzennych
znajomość ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, znajomość ustawy o ochronie przyrody, znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej
znajomość standardu GIS w ochronie przyrody i Adaptacji Standardu Danych GIS w ochronie przyrody na potrzeby gromadzenia danych przestrzennych dla projektu POIS.05.03.00-00-186/09 pn. „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski"
bardzo dobra umiejętność obsługi oprogramowaniem Quantum GIS
bardzo dobra organizacja pracy własnej
rzetelność i terminowość
samodzielne doskonalenie zawodowe
identyfikacja z misją urzędu
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN:
Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: inspektor weterynaryjny do spraw: zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
Zespół do spraw zdrowia i ochrony zwierząt

WARUNKI PRACY:
budynek dwupiętrowy - brak windy;
praca w terenie - dojazdy samochodem służbowym;

ZAKRES ZADAŃ:
wykonywanie czynności związanych z profilaktyką i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
kontrolowanie nadzorowanych podmiotów
przygotowywanie decyzji administracyjnych
prowadzenie obowiązującej dokumentacji
prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

Wykształcenie: wyższe weterynaryjne (lekarz weterynarii) inne z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej;
znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych;
umiejętność obsługi komputera;
prawo jazdy kategorii B;
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: specjalista do spraw: informatyki w Wydziale Administracji, Informatyki i Zaplecza Technicznego w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie

GDZIE: ODDZIAŁ GDDKIA W RZESZOWIE

WARUNKI PRACY:
Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

ZAKRES ZADAŃ:
administrowanie wszystkimi zasobami infrastruktury informatycznej występującej w Oddziale i podległych Rejonach i Biurach Budowy (komputery, peryferia, oprogramowanie, sieci komputerowe LAN/WAN i teleinformatyczne /łącza telekomunikacyjne, urządzenia aktywne, itp./) w celu ich właściwego i optymalnego wykorzystania. Realizacja zadań jest wspomagana oprogramowaniem specjalistycznym do monitoringu, ewidencjonowania i inwentaryzacji zasobów – Microsoft SCCM (System Center Configuration Manager), ESET Remote Administrator, VMware vSphere Hypervisor, PCinfo Magic Eye/e-Audytor, CommVault Simpana, Prawidłowe wykonywanie niniejszego zadania wymaga znajomości języka angielskiego na poziomie czytania ze zrozumieniem tekstów technicznych,
wyposażanie pracowników Oddziału GDDKiA w sprawny i odpowiedni sprzęt komputerowy i oprogramowanie, zgodnie z obowiązującymi w GDDKiA standardami, instaluje dodatkowe podzespoły komputera i jego peryferia w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu modernizacji sprzętu. Realizacja zadań jest wspomagana oprogramowaniem specjalistycznym do monitoringu, ewidencjonowania i inwentaryzacji zasobów – Microsoft SCCM (System Center Configuration Manager), ESET Remote Administrator, Prawidłowe wykonywanie niniejszego zadania wymaga znajomości języka angielskiego na poziomie czytania ze zrozumieniem tekstów technicznych,
wspomaganie użytkowników sprzętu komputerowego i oprogramowania w Oddziale GDDKiA wiedzą techniczną niezbędną w celu ich właściwego wykorzystania,
wykonywanie oraz koordynacja napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i sieci LAN na podstawie zgłoszeń użytkowników w Oddziale – samodzielnie lub za pośrednictwem specjalizowanego serwisu w celu ich sprawnego funkcjonowania. Nadzoruje, koordynuje, ewidencjonuje i rozlicza prace zewnętrznych firm serwisowych,
instalowanie i aktualizacja niezbędnego oprogramowania systemowego, biurowe i narzędziowe na stacjach roboczych użytkowników (przykładowo: system Microsoft Windows, Microsoft Office, program antywirusowy, itd.) w celu zapewnienia sprawności użytkowanego sprzętu,
zapewnianie maksymalnego bezpieczeństwa systemów, danych (systematycznie dokonuje archiwizacji danych gromadzonych w użytkowanych systemach) i ich użytkowników oraz infrastruktury informatycznej (antywirusy, ochrona dostępu do Internetu i przed nieuprawnionym dostępem) – stosownie do posiadanych środków i możliwości w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowanych programów i systemów,
udział w planowaniu niezbędnych zakupów informatycznych i dokonywanie oceny ofert dotyczących sprzętu komputerowego i oprogramowania pod względem technicznym w celu zapewnienia odpowiedniego sprzętu komputerowego,
pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z przetwarzaniem w Oddziale informacji niejawnych w celu zapewnienia ochrony teleinformatycznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatyki
prawo jazdy kat.B,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
wiedza specjalistyczna, bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego oraz systemów z rodziny Windows, problematyki sieciowej i telekomunikacyjnej,
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMIN: Dokumenty należy złożyć do: 30.07.2018
Więcej informacji

STANOWISKO: Referent w Wydziale Finansowym UM

GDZIE: Urząd Miasta Rzeszowa

ZAKRES ZADAŃ: Weryfikacja informacji podatkowych składanych przez osoby fizyczne oraz prowadzenie postępowań podatkowych składanych w zakresie ustalania wysokości podatku rolnego, podatku leśnego i od nieruchomości, w tym pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego osób

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Obywatelstwo polskie
Wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne
Kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią

TERMIN: do 27 lipca 2018
Więcej informacji

STANOWISKO: Podinspektor w Biurze Ewidencji Działalności Gospodarczej i Zezwoleń UM

GDZIE: Urząd Miasta Rzeszowa

ZAKRES ZADAŃ: Przyjmowanie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy składającego wniosek o wpis
Potwierdzanie wnioskodawcy za pokwitowanie faktu przyjęcia wniosku o wpis
Przekształcanie wniosku o wpis na formę dokumentu elektronicznego i opatrywanie go podpisem elektronicznym
Wzywanie wnioskodawcy do uzupełnienia lub skorygowania wniosku o wpis, jeżeli złożony wniosek jest niepoprawny
Prowadzenie działań celem podniesienia estetyki obiektów handlowych, usługowych znajdujących się na terenie miasta Rzeszowa

TERMIN: Do 27 lipca 2018
Więcej informacji

STANOWISKO: Inspektor w Wydziale Inwestycji UM

GDZIE: Urząd Miasta Rzeszowa

ZAKRES ZADAŃ: Analiza dokumentacji projektowej
Przygotowanie materiałów potrzebnych do wniosków o środki UE i pozabudżetowe
Przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji
Przygotowanie wniosków o wyrażenie zgody na wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Rozliczanie środków unijnych i pozabudżetowych

TERMIN: do 30 lipca
Więcej informacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rzeszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto