Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32% Świat: 45% Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców. Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl – Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Nowym Brzesku. Całe prezydium dla PiS

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Nowym Brzesku. Całe prezydium dla PiS

Rusza egzaminacyjny maraton. W Lubuskiem do matury przystąpi ponad 6 tysięcy uczniów

Rusza egzaminacyjny maraton. W Lubuskiem do matury przystąpi ponad 6 tysięcy uczniów

Polecamy

Jutro będą obradować nowi radni. Poznamy przewodniczących i starostę hajnowskiego

Jutro będą obradować nowi radni. Poznamy przewodniczących i starostę hajnowskiego

Nie dałą się nabrać oszustowi. Mogła stracić 45 tysięcy złotych

Nie dałą się nabrać oszustowi. Mogła stracić 45 tysięcy złotych

Polska branża motoryzacyjna będzie się coraz bardziej automatyzować

Polska branża motoryzacyjna będzie się coraz bardziej automatyzować